جـــــدیدترین مطالب

کفی 3D Print

کفی 3D پرینت تولید شده با فناوری روز دنیا و بهترین مواد اولیه یک راهکار درمانی مناسب برای کاهش درد های ناشی از راه رفتن زیاد و یا ناهنجاری های پا هستند. در فناوری چاپگر سه بعدی کفی مختص پای شما ساخته می شود، زیرا با اسکن دقیق از کف پا، نقشه برای ساخت کفی طراحی شده و توسط چاپگر سه بعدی پرینت شده است.

کفی 3D پرینت چیست؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پرینتر های 3 بعدی ساخته و روانه بازار شده اند که در انواع رشته ها و زمینه ها مورد  استفاده قرار می گیرند. یکی از کاربرد این پرینتر ها در صنایع تولید پوشاک و کفش، صندل و کفی می باشد.. استفاده از این تکنولوژی در ساخت کفی و صندل و به طور کلی پوشاک تغییرات زیادی را به وجود آورده است، از جمله سرعت بالا، هزینه های کمتر و عدم محدودیت در تولید و طراحی ایده ها. کمپانی های بزرگ تولید کفش در دنیا از این پرینتر ها برای تولید انبوه کفش استفاده می کنند. هنگامی که شخص برای تسکین درد پا، کمر، زانو و … به پزشک مراجعه می کند، عمدتا کفی های طبی برای درمان توسط پزشک تجویز می شود. در این مواقع عموما کفی ها به صورت دستی قالب گیری و ساخته می شوند که پروسه ای هزینه بر و زمان بر است. به همین منظور ، برای قابل دسترس بودن و ارزانتر بودن کفی طبی از پرینتر 3 بعدی برای ساخت این تجهیزات استفاده می شود. در برخی از مناطق دنیا حتی نیاز نیست که مشتری به واحد تولیدی مراجعه و کفی های 3D پرینت را بخرد. مشتری با گوشی هوشمند یه عکس از پای خود ثبت کرده و برای شرکت تولید کننده کفی های 3D پرینت می فرستد و بعد از آنالیز تصاویر توسط دستگاه، طراحی متناسب پا انجام می شود و بعد توسط پرینتر، پرینت گرفته شده و برای مشتری ارسال می گردد.

چگونگی ساخت کفی 3D پرینت

پوشیدن کفش یا صندل های مناسب پا یکی از نکاتی است که برای جلوگیری از درد های مفصلی، زانو و کمر باید به آن توجه کرد، مخصوصا کسانی که دارای اینگونه مشکلات و درد ها هستند باید از کفش و صندل های طبی استفاده کنند. تهیه کفش طبی ممکن است هزینه بر باشد که به جای آن می توان از کفی های طبی مناسب استفاده کرد. اما ویژگی یک صندل و کفی طبی کفش خوب چیست و چگونه ساخته می شود؟ در فناوری چاپگر سه بعدی کفی مختص پای شما ساخته می شود، زیرا با اسکن دقیق از کف پا، نقشه برای ساخت کفی طراحی شده و توسط چاپگر سه بعدی پرینت شده است. کفی های 3D پرینت بسیار دقیق تر و ظریف تر ساخته می شوند زیرا خروجی دستگاه چاپگر سه بعدی دقیقا همان طرحی است که توسط دستگاه از پای ما ثبت شده است.

کفی 3D پرینت تولید شده با فناوری روز دنیا و بهترین مواد اولیه یک راهکار درمانی مناسب برای کاهش درد های ناشی از راه رفتن زیاد و یا ناهنجاری های پا هستند. با توجه به تغییر سلیقه ی مشتریان و افراد، استفاد از پرینتر های 3 بعدی برای ساخت کفش، کفی های 3D پرینت باعث می شود ک دست طراحان در طراحی اولیه بسیار باز تر باشد و بدون محدودیت، ساختار ها و طرح های پیچیده را برای ساخت کفی های 3D پرینت اجرا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *